Ilze Šūmane
 
 Dr.paed.­­­ ­

    Amati: docente
    Nodaļa: Pirmsskolas un sākumizglītības nodaļa
    E-pasts: ilze.sumane@lu.lv 

  1. Izgl1047 Sociālās un pilsoniskās mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas
  2. Izgl4022 Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā joma: Vizuālā māksla I, Mūzika I, Kustību māksla I
  3. PedaP591 Bērni ar psihiskās attīstības aizturi un mācīšanās grūtībām
  4. PedaPI25 Attīstošās vides organizēšana
  5. Izgl1045 Skolotāja profesionālās darbības pamati
  6. IzglP000 Skolotāja profesionālās darbības pamati pirmsskolā
  7. Peda5251 Skolotāja profesionālā darbība
  8.  Pedagoģisko prakšu vadīšana topošajiem skolotājiem-logopēdiem
  9. Vadu maģistra darbus, diplomdarbus, kvalifikācijas darbus pirmsskolas, speciālās pedagoģijas un skolas pedagoģijas jomā.
  1. Pētījums par bērniem ar speciālām vajadzībām sniedzamo atbalsta pakalpojumu izmaksu modeli iekļaujošas izglītības īstenošanas kontekstā (identifikācijas Nr. IZM 2017/8) Pētniecības (zinātnisko izstrāžu) līgumdarbs (pakalpojuma līgums) ar Latvijas vai ārvalstu uzņēmumiem, organizācijām (komersantiem) eksperts  (2018)
  2.  Latvijas Universitātes inovatīvas, pētniecībā balstītas studiju virziena "Izglītība, pedagoģija un sports" studiju programmas ESF eksperts (2019)
  3. Citizen in 31 Hours ERASMUS projekta pasniedzējs (2021)

Latviešu valodas un literatūras, teātra mākslas skolotāja

  1. Šūmane, Ilze, Margeviča-Grinberga, Ieva (2021). The Advantages and Disadvantages of Inclusive Education from the Perspective of Future Teachers// Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2021. gada 28.-29. maijs = Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference, May 28th-29th, 2021 / Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. Izglītības, valodu un dizaina fakultāte Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2021 Vol. 1, p.[432]-441. doi.org/10.17770/sie2021vol1.6352. , URL: journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/6352/5015 ISSN 1691-5887. 
  2. Šūmane, Ilze,  Āboltiņa Līga (2020). Students’ readiness to implement inclusive education in preschools// Human, Technologies and Quality of Education, 2020 : Proceedings of Scientific Papers = Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte, 2020 : rakstu krājums / ed. Linda Daniela Riga : University of Latvia, 2020 P.122-129. doi.org/10.22364/htqe.2020.10 , URL: dspace.lu.lv/dspace/bitstream/handle/7/53161/htqe_2020.pdf ISBN 9789934186233. 
  3. Šūmane, Ilze, Ieva Margeviča- Grinberga(2020) Skolotāja profesionālā darbība. Rīga : LU Akadēmiskais apgāds. 63 lpp. ISBN 9789934185724. 
  4. Margeviča- Grinberga, Ieva, Šūmane, Ilze (2020). Mūsdienīga mācību vide skolēnu aktīvai iesaistīšanai mācību procesā Rīga : LU Akadēmiskais apgāds, 62 lpp. ISBN 9789934185878. 
  5. Šūmane, Ilze, Martinsone, Baiba, Nīmante, Dita, Raščevska, Malgožata,  Umbraško, Solvita (2019). Support Team for Children with Special Needs in Latvian Schools // Innovations, Technologies and Research in Education: Proceedings of ATEE Spring Conference / ed. Linda Daniela Riga : University of Latvia Press, P.454-463.https://doi.org/10.22364/atee.2019.itre.32 , URL: dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49050 ISBN 9789934184826. 
  6. Celmiņa, Daiga,  Šūmane, Ilze,  Āboltiņa,  Līga (2019). Starpdisciplinaritāte skolēnu izziņas darbībā latviešu valodas mācību stundās /. // Valodu apguve: problēmas un perspektīva: zinātnisko rakstu krājums / red. Diāna Laiveniece Liepāja : LiePA, 15.sēj., 128.-144.lpp. ISSN 1407-9739. 
  7. Umbraško, Solvita, Raščevska, Malgožata,  Nīmante, Dita Šūmane, Ilze (2018). Support measures for children with special needs in mainstream school in Latvia: implementation and evaluation /. // 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN18), 2nd-4th of July, 2018, Palma, Spain : Conference Proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres [Valenica] : IATED Academy, 2018 P.7831-7831. DOI: 10.21125/edulearn.2018.1820. , URL: library.iated.org/view/UMBRASKO2018SUP ISBN 9788409027095. ISSN 2340-1117. 
  8. Šūmane, Ilze, Kaļķe, Baiba (2016). Class Lessons as a Means for Promoting Supportive Social Environment/(Ecology of Education: Ecological Approach in Education). Bibliography: p.34-35 // Rural Environment. Education. Personality (REEP) : Proceedings of the 9th International Scientific Conference; Jelgava, Latvia, 13-14 May, 2016 Jelgava : Latvia University of Agriculture, Institute of Education and Home Economics, 2016 Vol. 9, p.29-35 : fig. , URL: llufb.llu.lv/conference/REEP/2016/Latvia-Univ-Agricult-REEP-2016proceed2255-808X.pdf ISBN 9789984482217. ISSN 2255-808X.
  9. Tūbele, Sarmīte, Vīgante, Rasma,  Šūmane, Ilze . Democratisation tendencies in special education in Latvia // Democratisation of Education = Izglītības demokratizācija Rīga : Latvijas Universitāte, 2015 74.-84.lpp. ISBN 9789934180866. 
  10. Šūmane, Ilze, Āboltiņa, Līga. Social Environment in Class to promote 7-Year-Old Children’s Adjustment at School / (Ecology of Education: Ecological Approach in Education). Bibliography: p.30-31 // Rural Environment. Education. Personality. (REEP), 15th-16th May, LLU, Jelgava, Latvia : Proceedings of the 8th International Scientific Conference / Latvia University of Agriculture. Institute of Education and Home Economics Jelgava : Latvia University of Agriculture, 2015 N 8, p.25-33 : fig. , URL: llufb.llu.lv/conference/REEP/2015/Latvia-Univ-Agricult-REEP-2015proceedings.pdf ISBN 9789984481791. ISSN 2255-808X.