Tija Zīriņa
 
 Dr.psych.­­­ ­

    Amati: profesore
    Nodaļa: Pirmsskolas un sākumizglītības nodaļa
    E-pasts: tija.zirina@lu.lv 

  1. SDSK1175 Psiholoģija skolotājiem, nepilna laika klātiene – 4 KP, A daļa. 
  2. MS0E06_a Pedagoģiskā psiholoģija nepilna laika klātiene -  2 KP, A daļa.
  3. Studiju kurss “Childhood concepts: theory and practice” (2017, 2020). Kauno Kolegija/ University of Applied Sciences, Justinas Vienožinskis faculty of Arts, Lietuvā. Vadītas nodarbības pirmsskolas izglītības skolotāju programmu studentiem, 30 akad.stundas.
  4. LU PPMF Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra pedagogu tālākizglītības  72 stundu  programmas “Pedagoģiskā procesa raksturīgākās iezīmes darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, kuriem ir speciālās vajadzības” vadība.
  5. LZP eksperte Sociālās zinātnes - Izglītības zinātnes; termiņš līdz 17. 06. 2023.
  6. Vadītie un aizstāvētie maģistra darbi   - 8.
  7. Vadītie un aizstāvētie bakalaura darbi, diplomdarbi un kvalifikācijas darbi  -  167.
  1. Norvēģijas Zinātnes padomes finansētais pētniecības projekts Syllable Structure: Acquisition, Loss and Typology ( SALT). Vadošā organizācija - UiT The Arctic University of Norway, Tromsø ( Norvēģija). Sadarbības partneris – Universiteit Leiden ( Nīderlande). Dalība projektā no 01.02.2019. līdz 30.11.2020. kā projekta pētniecei.
  2. 2018-1-IS01-KA202-038793 Erasmus+ KA2 Project Sustainability in the Rural Areas (SITRA). Vadošā organizācija – Islande, Fjolbrautaskolinn i Gardabae, dalībvalstis – Norvēģija, Somija, Nīderlande, Latvija, Vācija. Dalība projektā no 01.09.2018. līdz 31.08.2021. kā projekta koordinatorei.
  3. 2018-1-RO01-KA201-049545 Erasmus+ KA2 Project Teaching learning spaces competence from early childhood education (TELESPA), ( 2018 – 2021), projekta koordinatore. Vadošā organizācija - Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iasi, Rumānija, dalībvalstis – Turcija, Portugāle, Latvija. Dalība projektā no 01.09.2018. līdz 31.08.2021. kā projekta koordinatorei.
  4. NFI/R/2014/ 053, Latvian language in monolingual and bilingual acquisitions: tools, theories and applications (LAMBA). Projekta sadarbības partneri – Trumses Universitāte ( Norvēģija) un Oslo Universitāte ( Norvēģija). Dalība projektā no 02.03.2015. līdz 30.04.2017. kā vadošajai pētniecei.
  5. DCI-NSAED/2014/1#188450345#, EU project Global Schools: EYD 2015 to Embed Global Learning in Primary Education, vadošā organizācija  - Rēzeknes pašvaldība. Dalība projektā  no 30.07. 2015. līdz 31.03.2018. kā projekta ekspertei.
  6. 2014-1-LT01-KA200-000368. Experiental Education Competences (EXPEDUCOM). Vadošā organizācija-Kauno Kolegija, dalībvalstis – Turcija, Latvija, Nīderlande, Portugāle,Grieķija, Rumānija.  Dalība projektā no 01.12.2014. līdz 31.08.2016. kā projekta koordinatorei.
  7. 2013-1-GR1-ERA10-15357.  Language learning and language teaching in multicultural environments: how to bring language diversity and language variation in class (LaDiva). Vadošā organizācija  -   University of Crete ( Grieķija), dalībvalstis – Nīderlande, Norvēģija, Turcija, Lietuva, Latvija. Dalība projektā no 23.04.2012. līdz 12.04.2014.  kā projekta koordinatorei.
  8. LLP/AT – 230/8/07 Teaching Competences in Real Environments (TeCORE). Vadošā organizācija -  Kirchliche Padagogische Hochschule in Wien – campus Krems – Mitterau ( Austrija), dalībvalstis -  Lietuva, Rumānija, Ungārija, Nīderlande, Spānija, Grieķija, Norvēģija, Turcija, Čehijas Republika, Kipra, Latvija. Dalība projektā no 01.06.2007. līdz 01.06.2010.  kā projekta koordinatorei.
  9. Eksperta darbs ziņojumam “Key data on Early Childhood Education and Care 2014 http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/166EN.pdf  Sadarbībā ar Eurydice tīkla Latvijas nodaļa, Valsts izglītības attīstības aģentūra ( VIAA).
 
  1. Massari, G.A., Alat, Z., Karabay, S., Miron, F.M., Mesquita, C., Vasques, C., Rodrigues, M.J., Zirina, T., Taurina, A.( 2019) A multinational investigation of quality of day care centers. // 4th International Conference on Teacher Education, May 3-4, 2019, Bragança: Proceedings Bragança : Instituto Politécnico de Bragança, p.472 - 481. ISBN 9789727452590.
  2. Massari, G.A., Alat, Z., Karabay, S., Miron, F.M., Mesquita, C., Vasques, C., Rodrigues, M.J., Zirina, T., Taurina, A.(2019) A multinational investigation of quality in preschools. // 4th International Conference on Teacher Education, May 3-4, 2019, Bragança: Proceedings Bragança : Instituto Politécnico de Bragança, p. 464 - 471. ISBN 9789727452590.
  3. Markus, D., Zirina, T., Markus, K.(2019). Education in the state language: problems and necessary solutions in pre-school education institutions. // 11th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN); July 1-3, 2019, Barcelona (EDULEARN proceedings). Valencia : IATED, p. 6802-6807. ISBN 9788409120314. ISSN 2340-1117. Indeksēts Web of Science.
  4. Urek, O., Vulāne, A., Darģis, R., Tauriņa, A., Zīriņa, T., Simonsen, H.G.(2019). Latvian CDI: methodology, developmental trends and cross-linguistic comparison. // Journal of Baltic Studies Vol. 50, N 3 (2019), p. 285–305 https://doi.org/10.1080/01629778.2019.1590433, URL: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/01629778.2019.1590433  ISSN 1751-7877. Indeksēts Web of Science, SCOPUS.
  5. Markus, D., Zīriņa, T. ( 2019). Assessment Tools of Latvian Language Acquisition: Problems and Application Versions. // INTED2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March, 2019, Valencia, Spain : Proceedings Valencia : IATED Academy, p.3242-3247. ISBN 9788409086191. ISSN 2340-1079. Indeksēts Web of Science.
  6. Alat, Z., Alat, K., Kamantauskiene, V., Massari, G.A., Miron, F.M., Mesquita, C., Tzakosta, M., Verheij, J., K., Zirina, T. ( 2018). International Research Report on Experiential Learning Approaches. // A Handbook on Experiential Education. Pedagogical Guidelines for Teachers and Parents Iasi : Editura Universitatii "Alexandru Ioan Cuza", p. 89-131. ISBN 9786067144949.
  7. Zīriņa, T. ( 2017). Digitālā tehnoloģija un bērna valodas attīstība. // Bērnu valoda Latvijā 21. gadsimtā. Rīga : Zinātne, 3.sēj., 144.-154.lpp. ISBN 9789934549410.
  8. Markus, D., Zirina, T. ( 2017). New Knowledge and Skills in Latvian Language Acquisition. // 10th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2017); Seville, Spain, 16th-18th November, 2017 : Proceedings of Conference Seville : IATED Academy, p. 3043-3049. ISBN 9788469769577. ISSN 2340-1095. Indeksēts Web of Science.
  9. Markus, D., Zirina, T. ( 2017). International Project "LAMBA".// 11th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2017); 6-8 March, 2017, Valencia (Spain) : Conference Proceedings / eds.: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Valencia : IATED, p. 4355-4360. ISBN 9788461784912. ISSN 2340-1079. Indeksēts Web of Science.
  10. Markus, D., Zīriņa, T. (2016).  Bērnu komunikācijas prasme. // Bērnu valoda Latvijā 21. gadsimtā. II Rīga : RaKa, 2. sējums, 199.-210.lpp. ISBN 9789984463476.
  11. Vulāne, A., Tauriņa, A., Zīriņa, T. (2016). Aptaujas metodes izmantojums bērna vārdu krājuma izzināšanā. // Bērnu valoda Latvijā 21. gadsimtā. Rīga : RaKa, 2. sēj., 21.-42. lpp. ISBN 9789984463476.
  12. Tauriņa, A., Zīriņa, T.( 2015). Development of children dialogic speech and literacy skills at play and project's activities in pre-school institutions in Latvia. // Language learning and teaching in multicultural environments: the inclusion of language deviation and language variation in class = Γλωσσική εκμάθηση και διδασκαλία σε πολυπολ / ed. M. Τzakosta Athens : Gutenberg-Dardanos, p.163-183. ISBN 9789600116724.
  13. Purmale, R., Zīriņa, T. (2015). Role of Outdoor Education in Children Research Skills Development. // Rural Environment. Education. Personality. (REEP), 15th-16th May, LLU, Jelgava, Latvia : Proceedings of the 8th International Scientific Conference / Latvia University of Agriculture. Institute of Education and Home Economics Jelgava : Latvia University of Agriculture, p.60.-64. ISSN 2255-808X. Indeksēts Web of Science.
  14. Markus, D., Zirina, T. ( 2015). Developing an Inclusive Society Promoting Minority Bilingualism in Pre-school Education in Latvia. // 8th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2015), 16-18 November, 2015, Seville, Spain : Conference Proceedings Seville, p. 8501-8508. ISBN 9788460826576, ISSN 2340-1095. Indeksēts Web of Science.