Latvijas Universitātes (LU) Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes (PPMF) Pedagoģijas zinātniskais institūts īsteno vairākus Erasmus+ projektus, kuru ietvaros tiek izstrādātas mācību programmas pieaugušo izglītotājiem, mācību materiāli, rokasgrāmatas, atvērtas pieejas tiešsaistes kursi izglītojošās robotikas apguvei un programmatīvās domāšanas attīstīšanai pirmsskolā, kā arī rokasgrāmatas un tiešsaistes kursu platforma medijpratības attīstīšanai.

Šī gada 18.jūnijā LU PPMF Pedagoģijas zinātniskā institūta pētnieki rīko konferenci Izglītība rītdienai - tehnoloģiju bagātināts mācību process, kuras ietvaros stāstīs par projektu rezultātiem un prezentēs izstrādātos materiālus, ko iespējams izmantot pedagoģiskajā darbībā.

Konferences darba valoda: latviešu.

Aicinām interesentus reģistrēties konferencei līdz 17.jūnijam. 

Vietu skaits ierobežots!

 

>>> REĢISTRĒŠANĀS ANKETA <<<

 

Programma 

9:50 - 10:00   Pieslēgšanās ZOOM platformai
10:00 - 10:10      

Atklāšana

LU PPMF dekāne, prof. Linda Daniela 

10:10 - 10:40 

Programmatīvā domāšana pirmsskolā (projekts “EarlyCode”)                   

Zinātniskā asistente Katrīna Elizabete Puriņa-Biezā

10:40 – 11:10            

Pieaugušo izglītotāju sagatavošana digitālai pasaulei (projekts “DigitALAD”)

LU PPMF dekāne, prof. Linda Daniela

11:10 – 11:40

Izglītojošā robotika (projekts “eMedia”)

Zinātniskā asistente Santa Dreimane

11:40 – 12:10

Robotikas artefaktu veidošana vidusskolēnu motivēšanai STEM karjeru 

izvēlei (projekts “RoboScientists”)

LU PPMF dekāne, prof. Linda Daniela

12:10 - 12:40

Digitālu mācību materiālu apkopojums tehnoloģiju bagātinātu mācību īstenošanai (projekts “DigiKlase”)

Zinātniskā asistente Katrīna Elizabete Puriņa-Biezā

12:40 – 13:10

Medijpratība (projekts “eMedia”)

Zinātniskā asistente Santa Dreimane

13:10 - 13:30 Noslēguma diskusija
 

Icon Description automatically generated                    

Dalīties

Saistītais saturs

Konferencē diskutēs par skolotāja lomu kvalitatīvā STEM izglītībā
17.08.2021.

Konferencē diskutēs par skolotāja lomu kvalitatīvā STEM izglītībā