Vislielākais burtu izmērs
Lielāks burtu izmērs
Burtu standarta izmērs

Profesore Linda Daniela piedalījusies grāmatas par izaicinājumiem tehnoloģiju bagātinātā mācību procesā sagatavošanā
Linda Daniela, LU PPMF profesore, vadošā pētniece
02.09.2018.

Latvijas Universitātes (LU) Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes (PPMF) profesore Dr.paed. Linda Daniela sadarbībā ar kolēģiem no Grieķijas - Annu Visvizi un Miltiadis D.Lytras ir sagatavojusi grāmatu “THE FUTURE OF INNOVATION AND TECHNOLOGY IN EDUCATION: POLICIES AND PRACTICES FOR TEACHING AND LEARNING EXCELLENCE”. Grāmatā ir apkopotas Eiropas, Āzijas, Vidējo Austrumu, Ziemeļu un Dienvidamerikas autoru redzējums par aktuālajiem izaicinājumiem tehnoloģiju bagātinātā mācību procesā.

Grāmata tiek izdota izdevniecībā Emerald (Apvienotā Karaliste) un tās e-versija ir atrodama šeit.

Rakstu krājumā atrodamas gan konceptuālas idejas, gan arī dažādu pētījumu rezultāti par tādiem tematiem, kā sociālo mediju izmantošana mācību procesā, virtuālā mācīšanās, inovatīvās pedagoģiskās idejas, datu ieguve un analīze izmantojot tiešsaistes vietnes, izaicinājumi izglītības ilgtspējai un citas aktuālas tēmas, kas ir būtiskas tehnoloģiju bagātinātam mācīšanās procesam, lai uzlabotu izglītības kvalitāti nodrošinot visiem vienlīdzīgas iespējas izglītības piekļuvē.

Kopumā grāmatā ir apkopotas 19 nodaļas, kuru autoru vidū ir arī profesore Linda Daniela, profesore Zanda Rubene, lektore Sandra Kalniņa, LU doktorants un Pedagoģijas zinātniskā institūta (PZI) pētnieks Raimonds Strods un LU doktorante Baiba Āriņa.

GRĀMATAS SATURS:

Introduction. The Future of Innovation and Technology in Education: A Case for Restoring the Role of the Teacher as a Mentor; Anna Visvizi, Miltiadis D. Lytras and Linda Daniela

Part I. Learning Innovation for Digital Economy and Sustainable Development

Chapter 1. How to Predict the Unpredictable: Technology-Enhanced Learning and Learning Innovations in Higher Education; Linda Daniela, Anna Visvizi and Miltiadis D. Lytras

Chapter 2. Focus on the Agency of Learners to Innovate in Pedagogy; Marc Nagels, Marie-Hélène Abel and Fatiha Tali

Chapter 3. A Review of Educational Innovation from Knowledge Building Pedagogy Perspective; Calixto Gutiérrez-Braojos, , Jesús Montejo-Gámez, Ana Marín-Jiménez and Fátima Poza-Vilches

Chapter 4. Agile Digital Skills Examination for the Digital Economy: Knowledge and Social Capital Management Frameworks through Social Networking; Fragkiskos Filippaios and Vladlena Benson

Chapter 5. Innovation in Higher Education: Toward Enhancing Sustainable Development; Saad Haj Bakry

Part II. The Use of ICT for Teaching, Learning and Assessment

Chapter 6. Collaborative Writing and Knowledge Creation in a Social Media Online Community; Anu Suominen and Jari Jussila

Chapter 7. How to Use ICT in a Classroom Effectively? The Technological Blend; Theoni Tsinonis

Chapter 8. The Use of Tablets in Secondary Education: Students’ Perspectives and Experiences; Margarida Lucas

Chapter 9. School Website as a Media: Practice and Potential of the School Website Content; Baiba Arina

Chapter 10. Using Facebook as a Massive Open Online Course Environment: Supported Functionalities and Challenges; Dries Van De Weghe and Yves Wautelet

Chapter 11. Assessing the Impact of Virtual Reality on Engineering Students’ Spatial Ability; Rafael Molina-Carmona, María Luisa Pertegal-Felices, Antonio Jimeno-Morenilla and Higinio Mora-Mora

Chapter 12. Immersive Experiences in Online Higher Education: Virtual Presence and Flow; Inma Rodríguez-Arduraa and Antoni Meseguer-Artola

Chapter 13. Educational Data Mining for Peer Assessment in Communities of Learners; Maria De Marsico, Filippo Sciarrone, Andrea Sterbini and Marco Temperini

Part III. Case Studies

Chapter 14. Student-teachers’ Ability to Implement Competency Approach: The Case of the University of Latvia; Linda Daniela, Raimonds Strods, Zanda Rubene and Sandra Kalniņa

Chapter 15. O2O Teaching Reform in China: Outcomes-based Education (OBE); Muqiang Zheng, Chien-Chi Chu, Yenchun Jim Wu

Chapter 16. A Prescriptive Instructional Systems Design model: A Rasch-model Case for Saudi Arabia; Allaa Barefah, Elspeth McKay and Sulaiman Alqahtani

Chapter 17. Do We All Speak the Same Language in Europe? Finding Out by Playing; Evi Hatziandreou, Anthi Soulitsioti and Yannis Mastrogeorgiou

Chapter 18. Innovation in Dean’s Office: The Case of Polish HEIs; Katarzyna Górak-Sosnowska

Conclusion. Chapter 19. Education, Innovation and the Prospect of Sustainable Growth and Development; Anna Visvizi, Miltiadis D. Lytras and Linda Daniela