Ligita Stramkale
 
 Dr.paed.­­­ ­

    Amati: docente, Ārpus formālās izgītības apgūto un profesionālajā pieredzē iegūto
    kompetenču un iepriekšējā izglītībā sasniegtu studiju rezultātu novērtēšanas un
    atzīšanas komisijas pedagogu izglītībā un izglītības zinātnēs, mākslā un sociālajās
    un cilvēkrīcības zinātnēs – psiholoģijā komisijas sekretāre
    Nodaļa: Pirmsskolas un sākumizglītības nodaļa
    E-pasts: ligita.stramkale@lu.lv 

Maģistra, bakalaura un kvalifikācijas darbu vadīšana. Recenzente visu līmeņu studiju darbiem.

Maģistra līmeņa studiju kursi:

  1. Izgl6003 Mūsdienu pedagoģija un tās nozaru sistēma (4KP)
  2. Izgl5036 Ievads izglītības zinātņu studijās (4KP)
  3. Izgl5028 Vērtēšana un izvērtēšana mūsdienu pedagoģijā (2KP)

Bakalaura līmeņa studiju kursi:

  1. Izgl4022 Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā joma: Vizuālā māksla I , Mūzika I , Kustību māksla I (2KP)
  2. Izgl4025 Interešu izglītība un darbs ar talantīgiem bērniem (2KP)
  3. IzglR008 Prakse I (Sākumizglītības skolotāja prakse) (2KP)
  4. IzglR009 Prakse II (Sākumizglītības skolotājs 1.-3.kl.) (6KP)
  5. IzglR010 Prakse III (Sākumizglītības skolotājs 4. -6.kl.) (6KP)

Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju kursi:

  1. Izgl1024 Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas (2KP)
  2. IzglR013 Pirmsskolas izglītības prakse (2KP)
  3. IzglR007 Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse (6KP)
  4. IzglR006 Pirmsskolas skolotāja pedagoģiskā prakse (3) (8KP)

Kopš 2010. gada mācību satura un zinātniskā recenzente Valsts izglītības satura centrā.

Kopš 2015. gada LZP eksperte izglītības zinātnēs.

 

Dalība projektos:

  1. 8.3.2.1./16/I/002 “Nacionāla un starptautiska mēroga pasākumu īstenošana izglītojamo talantu attīstībai” 1.2.darbības "Reģionālo zinātnisko konferenču organizēšana", projekta LU reģistrācijas Nr.  ESS2016/188, eksperte
  2. 8.2.1.0/18/I/004 Latvijas Universitātes inovatīvas, pētniecībā balstītas studiju virziena "Izglītība un pedagoģija" studiju programmas, projekta LU reģistrācijas Nr. ESS2018/283, vadošā eksperte
  3. LU inovatīvas, pētniecībā balstītas studiju virziena “ Izglītība, pedagoģija un sports” motivēts,   mūsdienīgs un konkurētspējīgs akadēmiskais personāls, Nr.8.2.2.0/18/I/004, dalībniece
  4. ESF projekta “ Kompetenču pieeja mācību saturā”, Nr.8.3.1.1/16/I/002, dalībniece
  5. ESF projekts “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai”, Nr.8.3.2.2/16/I/001, eksperte
 

Dalība konferencēs (ar referātu):

  1. Stramkale, L. (2023, June 29-30). Music Teachers’ Perspectives on the Organization of the Teaching-Learning Process during the Covid-19 Pandemic. [Oral presentation]. International conference The Futue of Education -13th Edition, Florence, PIXEL, Italy.
  2. Stramkale, L. (2023, June 16-19). Future Preschool Teachers’ Perspectives on Integrating Music into the Teaching Activities. [Oral presentation]. The 2nd Paris Conference on Education (PCE2023), La Maison de la Chimie, Paris, France.
  3. Stramkale, L. (2022, August, 29-31). Music Teachers’ Job Satisfaction during the Covid-19 Pandemic. [Oral presentation]. ATEE 2022 Annual Conference To Be, or Not to Be a Great Educator, Riga, Latvia.
  4. Stramkale, L. (2022, February 04).  The Impact of Covid-19 Pandemic on Music Education: A Review of the Literature. [Online presentation].  80th International Scientific Conference of the University of Latvia, Riga, Latvia.
  5. Stramkale, L. (2022, May 13-14).   Musical Activities of Primary School Students and Parents` Engagement in Remote Music Learning during the Covid-19 Pandemic. [Online presentation]. 15th International Scientific Conference Rual Environment. Education. Personality (REEP). Jelgava, Latvia.
  6. Stramkale, L. (2021, February 12).   The Content of Today's Music Subject Curriculum for Grades 1-3 in the Context of Montessori Education Principles. [Online presentation].  79th International Scientific Conference of the University of Latvia, Riga, Latvia.
  7. Stramkale, L. (2020, September 11-13). Memorising Song Lyrics in Primary Education during the Music Lesson. [Online presentation]. International Conference Education, Culture and Society, Wroclow, Poland.

Pēdējo gadu nozīmīgākās publikācijas:

  1. Stramkale, L. (2023). Future Preschool Teachers’ Perspectives on Integrating Music into the Teaching Activities. In IAFOR (Ed.), Official Conference Proceedings The Paris Conference on Education (pp. 201-213). Paris: IAFOR.
  2. Stramkale, L. (2023). Music Teachers’ Perspectives on the Organization of the Teaching-Learning Process during the Covid-19 Pandemic. In Pixel (Ed.), Proceedings of 13th International Conference The Future of Education – Hybrid Edition (pp. 41-44). Italy: Filodiritto Publisher. https://doi.org/10.26352/H629_2384-9509 
  3. Stramkale, L. (2023). Music Teachers’ Job Satisfaction During the COVID-19 Pandemic. In L. Daniela (Ed.), Proceedings of ATEE Spring Conference Innovations, Technologies and Research in Education (pp. 561-572). Riga: University of Latvia. https://doi.org/10.22364/atee.2022.36 
  4. Stramkale, L. (2023). University Students’ Perspectives on Online Learning via the Microsoft Teams Platform. Journal of Education Culture and Society, 1(14), 400-414. https://doi.org/10.15503/jecs2023.1.400.414  
  5. Stramkale, L. (2022). The Impact of Covid-19 Pandemic on Music Education: A Review of the Literature. In L. Daniela (Ed.), Proceedings of Scientific Papers Human, Technologies and Quality of Education (pp. 855-870). Riga: University of Latvia. https://doi.org/10.22364/htqe.2022.61 
  6. Stramkale, L. (2022). Future Primary School Teachers` Achievement Motivation in Remote Learning Process. Journal of Education Culture and Society, 1(13), 225-237. https://doi.org/10.15503/jecs2022.1.225.237 
  7. Stramkale, L. (2022). Musical Activities of Primary School Students and Parents` Engagement in Remote Music Learning during the Covid-19 Pandemic. In N. Vronska (Ed.), The Proceedings of the International Scientific Conference Rual Environment. Education. Personality. (REEP), 15., (pp. 59-65). Jelgava: LLU. https://doi.org/10.22616/REEP.2022.15.007 
  8. Nimante, D., Baranova, S., Stramkale, L. (2021). The University Administrative Staff Perception of Inclusion in Higher Education. Acta Paedagogica Vilnensia, 46, 90-104. https://doi.org/10.15388/ActPaed.2021.46.6
  9. Stramkale, L. (2021). The Content of Today’s Music Subject Curriculum for Grades 1–3 in the Context of Montessori Education Principles. In L. Daniela (Ed.), Proceedings of Scientific Papers Human, Technologies and Quality of Education (pp. 1031-1040). Riga: University of Latvia. https://doi.org/10.22364/htqe.2021.81
  10. Stramkale, L. (2021). The Independence of Primary School Students in Learning Music at a Distance During Covid-19 Pandemic. In V. Dislere (Ed.), The Proceedings of the International Scientific Conference Rual Environment. Education. Personality. (REEP), 14., (pp. 200-207). Jelgava: LLU. https://doi.org/10.22616/REEP.2021.14.022  
  11. Stramkale, L. (2020). Memorising Song Lyrics in Primary Education during the Music Lesson. Journal of Educaion, Culture and Society, 11(1), 273-280. https://doi.org/10.15503/jecs2020.1.273.280 
  12. Stramkale, L., Timermane, L. (2020). Primary School Students` Self-Regulated Learning Skills in Music Lesson. In L. Daniela (Ed.), Proceedings of Scientific Papers Human, Technologies and Quality of Education (pp. 141-148). Riga: University of Latvia. https://doi.org/10.22364/htqe.2020.12 
  13. Stramkale, L. (2020). Mūzika sākumizglītībā. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds. http://dspace.lu.lv/dspace/bitstream/handle/7/54425/stramkale_muzika_sakumizglitiba.pdf?sequence=1 
  14. Stramkale, L. (2020). Students` Perception about Using Background Music in Music Lesson. In V. Dislere (Ed.), The Proceedings of the International Scientific Conference Rual Environment. Education. Personality. (REEP), 13., (pp. 162-168). Jelgava: LLU. https://llufb.llu.lv/conference/REEP/2020/Latvia_REEP_2020_proceedings_No13_online-162-168.pdf 

Kopumā 72 publikācijas recenzējamos izdevumos