2021./2022. akadēmiskajā gadā LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrs piedāvā pedagogu profesionālās kompetences pilnveides maksas un bezmaksas kursus.

Kontaktpersonas:

Rita ĀbeleMg.paed.
LU PPMF PPIC direktore
Tālr.: 67034825
E–pasts: rita.abele@lu.lv

Inga Liepiņa
Tālākizglītības eksperts
E–pasts: inga.liepina@lu.lv

BEZMAKSAS KURSI

Nosaukums

“Izglītības metožu dažādošana darbā ar priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas riska izglītojamiem”

Programmas saturs

Programmas mērķis ir pilnveidot pedagogu zināšanas un prasmes dažādu izglītības metožu izmantošanā, darbā ar PMP riska izglītojamiem.

Programmas uzdevumi:

  1. Veicināt pedagogu prasmi ieinteresēt un motivēt izglītojamos mācīties, lai mazinātu priekšlaicīgu mācību pārtraukšanas risku.
  2. Pilnveidot pedagogu zināšanas un izpratni par izglītības metožu daudzveidību.
  3. Veicināt dažādu metožu izmantošanu mācību procesā (piemērotu izglītības metožu izvēle, reālu situāciju analīze).
  4. Padziļināt izpratni par kompetenču pieeju un attīstīt spēju to īstenot izglītojamiem saistošā veidā.
  5. Pilnveidot pedagogu profesionālās pašattīstības prasmes, analizējot savu darbību priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas mazināšanas kontekstā, izvērtējot mācību procesā izmantotās mācību metodes un radot jaunas idejas.

Programmā ietvertas sekojošas tēmas:

  • Izglītojamo psihoemocionālās vajadzības un uzvedības menedžments.
  • Mācību formāts darbam ar PMP riska izglītojamiem.
  • Personīgi nozīmīga mācīšanās problēmcentrētās mācībās.
  • Metodoloģiskais atbalsts mācību satura apguvei.
  • Motivējošas formatīvās vērtēšanas un atgriezeniskās saites veidošana, izmantojot jēdzienu kartēšanu.
  • Mācību stundas modelēšana un izvērtēšana.
Mērķauditorija Profesionālās kompetences pilnveides programmas mērķauditorija ir vispārējās izglītības un profesionālās izglītības iestāžu pedagogi visā Latvijas teritorijā.
Programmas apjoms (stundas) 12
Maksa bezmaksas
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa

 

MAKSAS KURSI

LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrs (PPIC) piedāvā pedagogu profesionālās kompetences pilnveides maksas kursus. 

Kursu īstenošanas laiks un vieta ir atkarīga no grupu nokomplektēšanas. Pieteikumi tiek pieņemti nepārtraukti, tādejādi nodrošinot jaunu grupu veidošanu, kas uzsāk darbu, tiklīdz ir pieteicies nepieciešamais klausītāju skaits.

32 un 36 stundu programmas:

Nosaukums "Mentordarbība darba vidē balstītu studiju nodrošināšanai"
Programmas saturs Programmas mērķi un sasniedzamie rezultāti. Darba vidē balstītu studiju raksturojums. Jaunā skolotāja attīstības fāzes un identitātes veidošanās. Mentordarbības stili. Jaunā skolotāja vadītās stundas vērošanas, analīzes un apspriešanas veidi, stundas vērtēšana. Klātienes, asinhronās un sinhronās stundas vērtēšanas kritēriji. Mentora darba plānošana. Atbalsta sniegšana topošajam skolotājam darba vidē balstītās studijās. Mentordarbības prakses un pieredzes izvērtēšana.
Mērķauditorija Skolotāji, kuriem ir augstākā pedagoģiskā izglītība un skolotāja profesionālā kvalifikācija.
Programmas apjoms (stundas) 32
Maksa 128,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Pedagogu caurviju prasmju pilnveide skolēnu rakstura audzināšanas un izcilības veicināšanai"
Programmas saturs Programma izstrādāta, balstoties uz ERASMUS+ projektu „Supporting teachers for developping intra-personal competencies and character education at school – ARETE CATALYST”, ietverot ne tikai intrapersonālās kompetences, bet visas caurviju prasmes, ar mērķi sniegt pedagogiem metodoloģisku atbalstu caurviju prasmju pilnveidē skolēnu rakstura audzināšanas un izcilības veicināšanai. Kursa saturs strukturēts 4 moduļos: komunikācija, teorija, metodoloģija un vērtēšana. Katrā no tiem akcentētas konkrētas caurviju prasmes: modulī "Komunikācija" akcentēta pašizziņas un pašvadības prasmju pilnveide, modulī "Teorija" - domāšana un radošums, modulī "Metodoloģija" - digitālo prasmju pilnveide, modulī "Vērtēšana" - sadarbība un līdzdalība.
Mērķauditorija Vispārējās un profesionālās izglītības pedagogi, speciālie pedagogi, pedagogi karjeras konsultanti, izglītības iestādes vadītāji, vadītāja vietnieki, izglītības metodiķi
Programmas apjoms (stundas) 36
Maksa 76,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Skolēna radošuma sekmēšana un vērtēšana pamatizglītībā"
Programmas saturs Programmas mērķis- dalībnieku pedagoģiskās kompetences pilnveide skolēnu radošuma attīstības sekmēšanai un vērtēšanai pamatizglītībā. Programma veidota, balstoties uz Nordplus Horizontal projekta “Radošas skolas kultūras sekmēšana starpnozaru sadarbībā” rezultātiem. Kursu dalībnieki iepazīs kreatoloģijas teorētiskās atziņas par radošuma psiholoģiskajiem, pedagoģiskajiem un kultūras aspektiem saistībā ar skolēnu caurviju prasmju attīstību – jaunrade, uzņēmējspēja, kritiskā domāšana, problēmu risināšana. Praktiskā darbībā kursu dalībnieki izmēģinās un reflektēs daudzveidīgas ideju radīšanas tehnikas, plānos un modelēs pedagoģisko procesu skolēnu radošuma sekmēšanai un vērtēšanai dažādās izglītības jomās pamatizglītībā. Semināros kursu dalībnieki dalīsies pieredzē, kopīgi analizēs radošuma sekmēšanas pedagoģiskās iespējas un izaicinājumus skolas praksē.
Mērķauditorija Sākumskolas un pamatskolas dažādu izglītības jomu skolotāji, izglītības darba vadītāji, metodiķi, mācību materiālu autori.
Programmas apjoms (stundas) 36
Maksa 76,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa  
Nosaukums "Atbalsts pozitīvai uzvedībai"
Programmas saturs Viena no skolas dzīves aktualitātēm ir skolēnu uzvedības pārkāpumi – sākot no pļāpāšanas stundā līdz vardarbībai un agresivitātes izpausmēm pret klases biedriem un skolotājiem. Skolēnu ilgstošas uzvedības problēmas samazina ne vien skolotāju un skolēnu labizjūtu skolā, bet arī, kā apliecinājuši vairāki pētījumi, negatīvi ietekmē skolēnu mācību sasniegumus, pat var veicināt skolēnu atbiršanu no izglītības sistēmas. Lai gan katram pedagogam ir savi paņēmieni, kā risināt skolēnu uzvedības problēmas, pētījumi apliecina, ka vienota sistēma uzvedības problēmu risināšanā ir visefektīvākais veids, kā visā skolā ieviest pozitīvas pārmaiņas, veicināt skolēnu pozitīvu uzvedību un paaugstināt skolēnu mācību sasniegumus. LU izstrādātā darbības programma „Atbalsts pozitīvai uzvedībai”(APU) paredz praktiskus risinājumus, kā skola vienoti veicina pozitīvu uzvedību skolā, atbalstot skolēnu spēju uzņemties atbildību par savu uzvedību, ar cieņu izturēties pret sevi un citiem, būt drošiem skolā. Programmas mērķis ir veidot pedagogu padziļinātu izpratni par vienotiem un sistemātiskiem uzvedības problēmu risinājumiem skolā un veicināt to ieviešanu praksē atbilstoši skolā izvirzītajām vērtībām.
Mērķauditorija Izglītības iestāžu pedagogi un darbinieki.
Programmas apjoms (stundas) 36
Maksa 76,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa

 

48 stundu programmas:

Nosaukums

"Garīgas veselības veicināšana skolās"

Programmas saturs Nodrošināt pedagogam iespēju padziļināt zināšanas par kompleksu pieeju garīgās veselības veicināšanai izglītības iestādēs un apgūt metodes, kas veicina pedagogu un bērnu/skolēnu sociāli emocionālās mācīšanās prasmes un stiprina dzīvesspēku, kā arī mazina sociālo, emocionālo un uzvedības problēmu attīstības riskus.
Mērķauditorija Pirmsskolas, vispārizglītojošo un profesionālo izglītības iestāžu pedagogi, kuri veic grupas vai klases audzinātāja pienākumus.
Programmas apjoms (stundas) 48
Maksa 78,00 (30 cilvēku grupai)
58,00 (40 cilvēku grupai)
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa

 

72 un 80 stundu programmas:

Nosaukums "Pedagoģiskās darbības pamati"
Programmas saturs Programma veidota, lai izpildītu MK “Noteikumu par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību” prasības, kuru būtība nosaka, ka visiem izglītības iestāžu pedagogiem ir nepieciešama pedagoģiskā izglītība. Personām ar nepedagoģisko augstāko izglītību vai vidējo profesionālo izglītību (sākot ar 3.profesionālās kvalifikācijas līmeni) programmā tiek piedāvāta iespēja apgūt pedagoģisko zināšanu, prasmju pamatus. Nostiprināt atbildīgu attieksmi proaktīvai darbībai izglītības jomā, pilnveidot pedagoģiskās kompetences. Programmas mērķis ir veicināt kursu klausītāju izpratni par izglītības procesa aktualitātēm un sekmēt viņu pedagoģiskās kompetences attīstību darbam izglītības iestādē, piedāvājot 21.gadsimta izaicinājumu risinājumu stratēģijas. Programmā ir dota iespēja izzināt globāla un Latvijas līmeņa izglītības problēmas, to cēloņus un novēršanas iespējas, kā arī veicināt izpratni par jaunākajām pieejām un teorētiskajām atziņām pedagoģijā, kā arī apgūt prasmes pedagoģiskajā darbībā integrēt pedagoģijas zinātnes aktualitātes.
Mērķauditorija Personas ar augstāko izglītību vai trešā līmeņa profesionālo kvalifikāciju, vai Latvijas Amatniecības kameras piešķirtu amatnieka kvalifikāciju, kas atbilst meistara līmenim
Programmas apjoms (stundas) 72
Maksa 284,00
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Pedagoģiskās darbības pamati (profesionālās izglītības iestāžu darbiniekiem)"
Programmas saturs Programmā tiek nodrošināta kursu dalībnieku pedagoģisko kompetenču pilnveide pedagogiem vai prakšu vadītājiem ar augstāko akadēmisko vai profesionālo izglītību atbilstošā nozarē, kuri strādā vispārējās vai profesionālas izglītības iestādēs, ir prakšu vadītāji profesionālās izglītības iestādēs un uzņēmumos, kas īsteno praktiskās mācības vai kvalifikācijas prakses un ir atbalstīti no darba devēju puses, īstenojot darba vidē balstītas mācības. Programmas mērķis: kursu dalībnieku pedagoģiskās kompetences pilnveide, spēja realizēt mūsdienīgu pedagoģisko procesu profesionālās izglītības iestādēs un darba vidē balstītās mācībās.
Mērķauditorija Personas ar augstāko izglītību vai trešā līmeņa profesionālo kvalifikāciju, vai Latvijas Amatniecības kameras piešķirtu amatnieka kvalifikāciju, kas atbilst meistara līmenim
Programmas apjoms (stundas) 72
Maksa 284,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Praktiskā pedagoģija darba vidē balstītu mācību īstenošanai"
Programmas saturs

Programmas mērķis - sniegt praktiskās zināšanas un attīstīt prasmes pedagoģijā darba vidē balstītu mācību organizēšanai un īstenošanai uzņēmumā. Programmā iekļautas sekojošas tēmas:

  1. DVBM īstenošana uzņēmumā;
  2. Pusaudžu un jauniešu psiholoģiskās iezīmes, millenium paaudzes priekšrocības un izaicinājumi, audzēkņu personības audzināšana un pašaudzināšana;
  3. Mūsdienīga izpratne par mācīšanu un mācīšanos;
  4. Profesionālās izglītības iestādes un uzņēmuma sadarbības pieredze DVBM organizēšanā un realizācijā;
  5. Kompetencēs balstīta pieeja un mācīšanās rezultātu vērtēšana, dokumentācija, atgriezeniskā saite, pašvērtējums.
Mērķauditorija Personas ar augstāko izglītību vai trešā līmeņa profesionālo kvalifikāciju, vai Latvijas Amatniecības kameras piešķirtu amatnieka kvalifikāciju, kas atbilst meistara līmenim.
Programmas apjoms (stundas) 72
Maksa 284,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Mūsdienīga mācību procesa organizēšana izglītojamiem, kuriem ir vidēji smagi un smagi garīgās attīstības traucējumi vai vairāki smagi attīstības traucējumi"
Mērķauditorija Izglītības iestāžu skolotāji bez atbilstošas izglītības, kuri strādā ar izglītojamiem, kuriem ir vidēji smagi un smagi garīgās attīstības traucējumi, vai vairāki smagi attīstības traucējumi. Programmas apguves rezultātā tiks iegūts Sertifikāts par tiesībām strādāt atbilstošās programmās.
Programmas apjoms (stundas) 72
Maksa 284,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Pedagoģiskā procesa raksturīgākās iezīmes darbā ar bērniem, kuriem ir garīgās attīstības traucējumi, psihiskās attīstības aizture un mācīšanās traucējumi"
Programmas saturs Programmas mērķis ir paaugstināt speciālās izglītības programmās strādājošo pedagogu profesionālo kompetenci un veidot sapratni par komandas darba nepieciešamību izglītības iestādē, sekmēt skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem, psihiskās attīstības aizturi un mācīšanās traucējumiem kvalitatīvu iekļaušanu izglītības sistēmā. Apgūstot programmu, skolotāji pilnveidos zināšanas un praktiskās iemaņas par pedagoģiskā darba organizēšanu, metožu un paņēmienu izvēli mācību satura apgūšanai izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem, psihiskās attīstības aizturi un mācīšanās traucējumiem. Skolotāji gūs ieskatu par attīstības traucējumu diagnostikas iespējām un praktiskām diagnostikas metodēm. Skolotāji pilnveidos zināšanas un prasmes individuālo mācību un audzināšanas programmu veidošanā, skolēnu zināšanu vērtēšanā un skolotāju, vecāku un sabiedrības sadarbības modeļu veidošanā.
Mērķauditorija Skolotāji, kuriem ir augstākā izglītība pedagoģijā un skolotāja kvalifikācija un kuri iesaistīti izglītības programmu izglītojamajiem ar speciālajām vajadzībām īstenošanā.
Programmas apjoms (stundas) 72
Maksa 284,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Pedagoģiskā procesa raksturīgākās iezīmes darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, kuriem ir speciālās vajadzības"
Programmas saturs Programmas mērķis ir ir pilnveidot pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu  profesionālo kompetenci, veicinot izglītojamo ar speciālām vajadzībām kvalitatīvu un sekmīgu iekļaušanos izglītības procesā. Programmas apguves rezultātā tiks iegūts Sertifikāts par tiesībām strādāt pirmsskolā ar bērniem, kuriem ir speciālās vajadzības.
Mērķauditorija Skolotāji, kuriem ir augstākā izglītība pedagoģijā un pirmsskolas skolotāja vai sākumskolas skolotāja kvalifikācija.
Programmas apjoms (stundas) 72
Maksa 284,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Pirmsskolas saturs un didaktika"
Programmas saturs Programmas mērķis ir nodrošināt skolotāju vienotu izpratni par pirmskolas izglītības programmas īstenošanu valstī, īstenot vienotu pieeju pirmskolas vecuma bērnu sagatavošanās skolai, sekmēt izpratni par pirmskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarībām, pedagoģiskā procesa organizāciju pirmskolā atbilstoši mūsdienu prasībām un tendencēm, par individuālās pieejas nozīmību pirmskolēna ES koncepcijas īstenošanā un radošuma veicināšanā.
Mērķauditorija Personas, kurām ir augstākā pedagoģiskā izglītība.
Programmas apjoms (stundas) 80
Maksa 284,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa

 

160 un 240 stundu programmas:

Programmas mērķauditorija: Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība un cita mācību priekšmeta pamatizglītības vai vidējās izglītības skolotāja profesionālā kvalifikācija.

Anotācija

Programmas mērķis ir radīt iespēju citu mācību priekšmetu pedagogiem pilnveidot profesionālo kompetenci un nodrošināt kvalitatīvu izglītību, lai  iegūtu tiesības mācīt dizainu un tehnoloģijas vai datoriku atbilstoši valsts ekonomikas un sociālajām vajadzībām.

Uzdevumi:

  1. Pilnveidot izpratni par Tehnoloģiju mācību jomas un to ietverošo mācību priekšmetu mērķiem, uzdevumiem, sasniedzamajiem rezultātiem un saturu, mācību procesu reglamentējošo normatīvo dokumentu kontekstā.
  2. Veicināt zināšanu, prasmju un kompetences pilnveidi patstāvīgi plānot un organizēt dizaina un tehnoloģiju vai datorikas mācību procesu, izvēloties atbilstošus paņēmienus, metodes un mācību līdzekļus, ņemot vērā izglītības pakāpi un izglītojamā individuālās attīstības, mācīšanās un personīgās izaugsmes vajadzības.
  3. Veicināt profesionālās pašpilnveides prasmi mācību saturā un tā mācību metodikā, izvēloties, pielāgojot un veidojot dažādas mācību stratēģijas.
  4. Iegūt prasmi veikt pētījumu dizaina un tehnoloģiju vai datorikas mācību metodikā.

 

Kursu klausītājiem ir iespēja izvēlēties vienu no apakšprogrammām:

  • Dizaina un tehnoloģiju skolotājs (160 stundas) vai
  • Datorikas skolotājs (160 stundas).

Pieteikšanās anketa >>> ŠEIT

Nosaukums "Mācību priekšmeta “Sociālās zinības” mācību saturs un didaktika"
Programmas saturs Programmas mērķis ir paaugstināt strādājošo skolotāju profesionālo kompetenci un nodrošināt valsts ekonomikas un sociālajām vajadzībām atbilstošu vispārējās izglītības sociālo zinātņu jomas- sociālo zinību skolotāju izglītību, sekmējot šīs jomas skolotāju konkurētspēju mainīgos sociālekonomiskajos un demogrāfiskajos apstākļos un dodot iespēju iegūt Sertifikātu par tiesībām mācīt sociālās zinības. Pēc programmas apguves skolotāji spēs īstenot valsts pamatizglītības standartā norādītos konkrētos mācību priekšmeta mērķus, uzdevumus un mācību satura apguves pamatprasības. 
Mērķauditorija Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība un cita mācību priekšmeta pamatizglītības vai vidējās izglītības skolotāja profesionālā kvalifikācija atbilstošajā izglītības jomā.
Programmas apjoms (stundas) 160
Maksa 610,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Augstskolas didaktika: mūsdienu teorijas un prakse"
Mērķauditorija Koledžu un augstskolu akadēmiskais personāls. Programmas  apguves rezultātā tiks iegūta profesionālās kvalifikācijas Apliecība.
Programmas apjoms (stundas) 160
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Vispārējās pamatizglītības angļu, franču, krievu un vācu valodas skolotājs"
Programmas saturs Programmas mērķis ir nodrošināt valsts ekonomikas un sociālajām vajadzībām atbilstošu  vispārējās pamatizglītības valodu jomas, svešvalodas – angļu vai vācu, vai franču, vai krievu valodas skolotāju izglītību, sekmējot šīs jomas skolotāju konkurētspēju mainīgos sociālekonomiskajos un demogrāfiskajos apstākļos un dodot iespēju iegūt papildkvalifikāciju valodu jomas mācību priekšmeta mācīšanai pamatizglītības pakāpē. Programma piedāvā iespēju pilnveidot pedagogu svešvalodu (attiecīgi angļu vai franču, vai krievu, vai vācu valodas) zināšanas, iemaņas un prasmes komunicēt mutveidā un rakstveidā, integrējot visus valodas apguves aspektus, padziļināt pedagogu izpratni par jaunākajām tendencēm un metodiskajām nostādnēm svešvalodu mācībās un attīstīt viņu prasmes organizēt valodu aspektu un prasmju apguves procesu, attīstīt skolotāju pedagoģisko meistarību strādājot ar izglītojamajiem ar dažādiem svešvalodu apguves līmeņiem, īpašu uzmanību pievēršot jaunākā skolas vecuma skolēnu svešvalodu apguves īpatnībām.
Mērķauditorija 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kā arī vispārējās pamatizglītības vai vispārējās vidējās izglītības skolotāja profesionālā kvalifikācija tās pašas izglītības jomas citā mācību priekšmetā:kvalificēti valodu jomas mācību priekšmeta (svešvalodas – angļu vai franču, vai krievu, vai vācu valodas) skolotāji, kuri vēlas strādāt par cita šīs jomas vispārējās pamatizglītības mācību priekšmeta skolotāju.
Programmas apjoms (stundas) 160
Maksa 610,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Latviešu literatūras, valodas un kultūras skolotājs"
Programmas saturs
  • Programmas mērķis ir nodrošināt pedagogam iespēju iegūt papildu kvalifikāciju- latviešu valodas un literatūras  skolotājs vispārizglītojošās pamatizglītības un vidējās izglītības posmos, lai veicinātu konkurētspēju darba tirgū un nodrošinātu vispārējās izglītības procesa kvalitāti valstī. Apgūstot programmu būs iespēja padziļināt zināšanas par mūsdienu latviešu valodas sistēmu un prasmi tās izmantot savā runā un profesionālajā darbībā.
  • Padziļināt zināšanas par latviešu un cittautu folkloru un prasmi tās izmantot savā profesionālajā darbībā.
  • Padziļināt zināšanas par latviešu un ārzemju literatūru, literatūras teorijas un vēstures jautājumiem un prasmi tās izmantot savā profesionālajā darbībā.
  • Apgūt izpratni par konceptuāliem valodu didaktikas un literatūras didaktikas jēdzieniem un prasmi tos izmantot pedagoģiskajā procesā.
  • Apgūt prasmi plānot un īstenot latviešu valodas un literatūras mācību procesu ar daudzveidīgiem pedagoģiskajiem līdzekļiem un kritiski izvērtēt to efektivitāti.
  • Padziļināt izpratni par caurviju prasmju apguves iespējām latviešu valodas un literatūras mācību procesā. Padziļināt izpratni par atgriezenisko saiti un skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanu un pašvērtēšanu atbilstoši mācību situācijai.
  • Pilnveidot prasmi pedagoģiskajā procesā izmantot informācijas tehnoloģijas un citus resursus. 
Mērķauditorija Vispārizglītojošo izglītības iestāžu svešvalodu pedagogi, profesionālo izglītības iestāžu svešvalodu pedagogi. Lai pedagogs varētu apgūt programmu,  jābūt latviešu valodas prasmei C1 līmenī.
Programmas apjoms (stundas) 160
Maksa 610,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Otrās svešvalodas skolotājs"
Programmas saturs Programmas mērķis ir nodrošināt skolotājam iespēju iegūt papildu kvalifikāciju “Otrās svešvalodas skolotājs”, lai veicinātu konkurētspēju darba tirgū un nodrošinātu vispārējās izglītības procesa kvalitāti valstī. Galvenie satura bloki: 1) Valoda kā sistēma. Valodas funkcionēšanas likumi un valodas normas katrā valodas līmenī. Sistēmisks pārskats un kontrastīvā analīze. Mūsdienu svešvalodas funkcionāli komunikatīvā gramatika. 2) Svešvalodas skolotāja runas kultūra. Korekta izruna. Intonācija. Skolēnu runas (valodas) kļūdu analīze un raksturojums svešvalodā. Valodu kontrastīvā analīze lingvodidaktiskajā aspektā. Lasīšanas, klausīšanās, rakstīšanas,
runāšanas prasmju pilnveide otrās svešvalodas stundās. 3) Zināšanu apguve informatizācijas laikmetā. Tehnoloģiju izmantošanas iespējas svešvalodu mācībās dažādu valodas prasmju pilnveidošanā (CALL). Modernā mācību vide svešvalodas apguvē. Mācību stundas plāna izveide un prezentēšana, izmantojot modernās informācijas tehnoloģijas. 4) Leksika svešvalodas apguvē. Morfoloģija svešvalodas apguvē. Sintakse svešvalodas apguvē. Gramatikas nozīme dažādu runas darbību veidu apguvē. 5) Vispārizglītojošās pamatizglītības un vidējās izglītības svešvalodas standarti, svešvalodas mācību programma un mācību līdzekļi. Efektīvas mācību stundas plānošana. Caurviju prasmes. 
Mērķauditorija Vispārizglītojošo skolu svešvalodu pedagogi, profesionālo izglītības iestāžu svešvalodu pedagogi.
Programmas apjoms (stundas) 160
Maksa 610,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Mācību priekšmeta “Sociālās zinības” mācību saturs un didaktika"
Programmas saturs Programma ir veidota citas izglītības jomas, cita mācību priekšmeta skolotājiem, kas vēlas iegūt sociālo zinību skolotāja kvalifikāciju. Lai sekmētu skolotāju zināšanas un prasmes sociālo zinātņu mācību priekšmetos, papildus studiju kursiem, kas paredzēti sociālo zinātņu jomas skolotājiem, šajā programmā ir paredzēts padziļināti apgūt sociālo zinību mācību priekšmeta metodikas un satura jautājumus. Pēc sekmīgas iepriekš iegūtās izglītības turpināšanas un profesionālās meistarības pilnveides, programmas dalībnieki iegūs Sertifikātu un tiesības strādāt par sociālo zinību skolotāju.
Mērķauditorija Personas, kurām ir 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kā arī vispārējās pamatizglītības vai vispārējās vidējās izglītības skolotāja profesionālā kvalifikācija jomā, kas ir atšķirīga no sociālajām zinātēm.
Programmas apjoms (stundas) 240
Maksa 750,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa