Dagnija Vigule
 
 Dr.paed.­­­ ­

    Amati: docente
    Nodaļa: Pirmsskolas un sākumizglītības nodaļa
    E-pasts: dagnija.vigule@lu.lv 

  1. Izgl4016 Tehnoloģiju mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas, nepilna laika klātiene – 2 KP, B daļa. 
  2. Izgl4017 Matemātikas mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas, nepilna un pilna laika klātiene – 3 KP, B daļa. 
  3. Vadītie un aizstāvētie maģistra darbi – 3.
  4. Vadītie un aizstāvētie bakalaura darbi, diplomdarbi un kvalifikācijas darbi – 126.

Dalībniece 2018-1-RO01-KA201-049545 Erasmus+ KA2 Project Teaching learning spaces competence from early childhood education (TELESPA), ( 2018 – 2021),. Vadošā organizācija - Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iasi, Rumānija, dalībvalstis – Turcija, Portugāle, Latvija. Dalība projektā no 01.09.2018. līdz 31.08.2021. 

Eksperts (2019) Studiju programmu fragmentācijas samazināšana LiepU 8.2.1.0/18/I/002

Dalībniece projektā (2018): SAM 8.2.1. Studiju programmu sagatavošana akreditācijai (PPMF) IZM mērķdotācijas un Studiju kvalitātes pilnveidošanas fonda projekts D-SKA12d-ST-N-040 Studiju materiālu izstrāde LU filiālēs īstenojamo pedagogu studiju programmu e-vides pilnveidei.

Eksperts (2016 – 2018) projektā Nr.8.3.1.1/16/I/002 "Kompetenču pieejā balstīta vispārējās izglītības satura aprobācija un ieviešana mācību saturā," apakšdarbība 5.4. Vadītas mācības pirmsskolas izglītības iestāžu vadošajam administrācijas personālam (vadītāji, vadītāju vietnieki, metodiķi). Valsts Izglītības satura centrs/Latvijas Universitāte

Eksperts (2016 – 2018) projektā Nr.8.3.1.1/16/I/002 "Kompetenču pieejā balstīta vispārējās izglītības satura aprobācija un ieviešana mācību saturā," apakšdarbība 2.2. Mācību līdzekļu izstrāde (pirmsskolai).Valsts Izglītības satura centrs/Latvijas Universitāte

Vigule, D. (2020). Problem-Solving – a Key Precondition for Learning Mathematics at Pre-School. Rural Environment. Education. Personality (REEP).Proceedings of the 13th International Scientific Conference. Vol. 13, 8th-9th May, LLU, Jelgava, Latvia, pp.169-176. DOI: 10.22616/REEP.2020.020 Web of Science

Priede, L., Vigule, D. (2019).  Interaction between pedagogue and child to promote planning skills. Sabiedrība. Integrācija. Izglītība. Proceedings of the International Scientific Conference, Vol.2, 24th -25th May, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, Rēzekne, Latvija, pp.577-584, dx.doi.org/10.17770/sie2019vol2.3820

Miķelsone, I., Grava, J.,  Vigule, D.,  Priede, L. (2017).  Challenges and solutions for preschool teachers in their educational practice. 3rd International Conference on Lifelong Educationand Leadership for all, ICLEL. 12th -14th September, Politechnica University of Porto, Portugal, Proceedings Book Turkey, pp.889-900, www.ijlel.com/conferance17/106.pdf, Web of Science

Taurina, A.,  Vigule, D. (2016). Perfection of Pre-school Child’s Speech of Dialogue and Vocabulary during the Process of Getting Acquainted with Book Illustration (Preschool Pedagogy). Sabiedrība. Integrācija. Izglītība. Proceedings of the International Scientific Conference, Vol.2, 27th - 28th May, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, Rēzekne, Latvija, pp. 459-468, http://dx.doi.org/10.17770/sie2016vol2.1410, Web of Science

Priede, L., Vigule, D. (2016). Teacher – Facilitator of Meaningful Learning in Preschool / References: p.81 // Signum Temporis = Laika Zīmes Vol. 8, pp.76-81, https://doi.org/10.1515/sigtem-2016-0020, Web of Science

Mācību grāmatas un metodiskie līdzekļi:

VISC (2019). Mācību un metodiskais līdzeklis SKOLA 2030, Matemātikas mācību joma. Mācību un metodiskais līdzeklis pirmsskolas mācību programmas īstenošanai. Rīga, ISBN 978-9934-540-31-8, https://mape.skola2030.lv/resources/82

VISC (2019). Mācību un metodiskais līdzeklis SKOLA 2030, Tehnoloģiju mācību joma. Mācību un metodiskais līdzeklis pirmsskolas mācību programmas īstenošanai. Rīga, ISBN 978-9934-540-32-5, https://mape.skola2030.lv/resources/58

VISC (2019). Mācību un metodiskais līdzeklis SKOLA 2030, Dabaszinātņu mācību joma. Mācību un metodiskais līdzeklis pirmsskolas mācību programmas īstenošanai.   Rīga, ISBN 978-9934-540-30-1, https://mape.skola2030.lv/resources/58